Za co zhoršuji hodnocení školních prací?
17.04.2019 10:02Tohle všechno říkám na Metodice tvůrčí práce v prváku. Takže předpokládám, že to všichni ví, už na to nikoho neupozorňuji a pouze případně zhoršuji hodnocení. Takže, za co?
- Když tam někdo má gramatické chyby
- Když někdo nezvládá stylistiku a zjevně si to nenechá zkontrolovat
- Když někdo neví, jak se píší interpunkční znaménka
- Když má někdo citace kurzívou
- Když někdo nemá práci v šabloně (pozná se to hlavně podle záhlaví, stylu nadpisů, formátování textu)
- Když někdo používá ich-formu (já chci touto prací ukázat)
- Když někdo používá autorský plurál (my chceme touto prací ukázat)
- Když někdo o sobě mluví jako o autorovi (autor chce touto prací ukázat)
- Když někdo používá žurnalistický styl (typický příklad: "Marketingový mix může obsahovat i páté P," poznamenává k tomu Jaroslav Vomáčka, autor nejnovější učebnice marketingu z produkce Grady)
- Když někdo nemá bibliografické záznamy v soupisu zdrojů sestavené přesně podle normy
- Když někdo nemá odkazy v textu udělané korektně v Harvardském systému
- Když někdo nemá alespoň jeden odkaz na zdroj v každém odstavci
- Když někdo odkazuje ve více odstavcích po sobě na stejný zdroj (nekombinuje více zdrojů)
- Když někdo nemá na konci teoretické části kapitolu Cíle, výzkumné otázky a metody práce (týká se ročníkovek, bakalářek a diplomek)
Až mě napadne něco dalšího, připíšu:-)
———
Zpět